Servisas

+370 46 325 325

Klaipėda: I-V 8:00 - 17:00


Naudojimosi sąlygos

UAB „Šalnos prekyba“ NAUDOJIMO TAISYKLĖS

  1. PARDUOTUVĖJE „SALNA.LT ĮSIGYTI PREKES TURI TEISĘ FIZINIAI IR JURIDINIAI ASMENYS.
    1. registruotas klientas turi teisę pirkti juridinio asmens vardu: perkant, pristatymo informacijoje užtenka užpildyti juridinio asmens duomenis, kurie yra reikalingi formuojant PVM sąskaitą-faktūrą;
    2. jaunesni nei 16 metų amžiaus fiziniai asmenys privalo turėti tėvų ar globėjų sutikimą.
  2. KLIENTAS ATSAKO UŽ REGISTRACIJOS METU PATEIKTŲ DUOMENŲ TEISINGUMĄ.
    1. registruojantis būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą: tai reikalinga ne tik pristatant prekes, bet taip pat formuojant PVM sąskaitą-faktūrą už įsigytas prekes;
    2. registruojantis būtina nurodyti savo kontaktinį telefono numerį. Prieš išsiųsdami užsakymą „salna.lt“ komanda gali kreiptis papildomos informacijos užsakymui patikslinti;
    3. pateikus neteisingus duomenis, kliento galimybės naudotis www.salna.lt svetaine gali būti ribojamos.
  3. KLIENTAS ATSAKO UŽ PRISTATYMO INFORMACIJOS TIKSLUMĄ:
    1. labai prašome visada nurodyti teisingą pristatymo adreso pašto kodą. Savo pašto kodą galite rasti post.lt;
    2. pateikus netikslią (ar klaidingą) informaciją, „salna.lt“ komanda neatsako už galimus pristatymo nesklandumus, o taip pat turi teisę reikalauti atlyginimo už pakartotinį pristatymą dėl neteisingai nurodytos pirkėjo informacijos.
  4. „SALNA.LT“ UŽTIKRINA SAVO LANKYTOJŲ DUOMENŲ SAUGUMĄ.
    1. kliento duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Įsipareigojame, kad duomenys, keliaudami tarp kliento kompiuterio ir serverio, nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių.
  5. „SALNA.LT“ PASILIEKA TEISĘ:
    1. koreguoti puslapyje esančią informaciją: prekes, prekių aprašymus, kainas ir taisykles. Atsiradus naujiems parduotuvės „salna.lt“ taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
    2. riboti klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybę naudotis šia svetaine;
    3. asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus;
    4. reikalauti atlyginti užsakymo transportavimo išlaidas, jei klientas vienašališkai atšaukia vykdomą užsakymą, taip pat prekės keitimo atvejais;
    5. reikalauti, kad remiantis Lietuvos Respublikos CK 6.367 straipsniu prekės būtų gražintos kliento sąskaita arba klientas atlygintų gražinimo (pristatymo) paslaugas;
    6. iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
    7. nepristatyti įsigytų prekių ar paslaugų, bei vienašališkai nutraukti pirkimo/pardavimo sutartį, pilnai grąžinant visą kliento įmokėtą sumą, jei produkcija užsakymo metu, dėl techninių ar kitų, nuo paslaugos teikėjo nepriklausančių aplinkybių, buvo nurodyta netinkama ar bloga įsigijimo kaina, arba prekė ar paslauga nebetiekiama