Servisas

+370 46 325 325

Klaipėda: I-V 8:00 - 17:00


Delivery

  1. Internetinėje parduotuvėje “salna.lt” prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausia Jums prekių pristatymo būdą: prekes galime pristatyti Jums į namus arba jas galite atsiimti patys vienoje iš mūsų parduotuvių – Klaipėdoje arba Vilniuje. Apie paruoštą prekę atsiėmimui klientą informuosime asmeniškai telefonu, nurodytu užsakymo informacijoje. Jei prekės šiuo metu Jums patogiausioje parduotuvėje nėra, mes ją atsivešime ir informuosime 1-5 darbo dienų laikotarpyje Jus apie tai, kada galite atvykti atsiimti savo prekės
  2. Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje priklauso nuo Jūsų perkamų prekių svorio ir vertės. Ši kaina yra pateikiama, atliekant užsakymą. Prekės pristatomos nurodytu adresu arba į kitą pirkėjui patogią vietą.
  3. Taip pat siūlome atsiskaitymą už prekes mokant kurjeriui, pristačius prekę. Šią paslaugą galite pasirinkti paspaudami "atsiskaitymą grynais kurjeriui", galite atsiskaityti grynais (turėti tikslią sumą). Siuntų tarnyba už šią paslaugą taiko papildomą 2eur mokestį (mokestis bus automatiškai įskaičiuotas į užsąkymą). (Atsiskaitymas vietoje taip pat galimas mokėjimo kortele, dėl mokeščio derintis atskirai).
  4. *Siuntų pristatymas į Kuršių nerija - papildomas 22. mokestis, už jį reikia moketi atskirai.
  5. Prekių pristatymas užtrunka nuo 2 iki 3 darbo dienų nuo Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į UAB „Šalnos prekyba“ sąskaitą.
  6. Prekės pirkėjui yra pristatomos naudojantis kompanijos "DPD" greitųjų pasiuntinių pašto paslauga, arba per bet kurį kitą, mūsų įgaliotą, pristatymo kurjerį. Priimdamas prekes, pirkėjas privalo patikrinti siuntos komplektacią ir pristatytų prekių buklę. Priėmus prekes ir pasirašius siuntos pristatymo dokumentus be pastabų, laikoma, kad pakuotėje esantys daiktai yra tvarkingi, siunta pristatyta tvarkingai ir nei viena santykio šalis pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturi. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
    1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
    2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
  7. Prekių, kurių svoris yra didesnis nei 30 kg, pristatomos tik iki gavėjo namo. Didelių gabaritų ir/ar didelio svorio prekių (pvz. šaldytuvų) užnešimo iki durų paslauga kainuoja 20Eur* (Užnešimo kaina priklauso nuo pasirinktos vietoves, kituose vietovėse kaina gali svyruoti tarp 35-45 Eur.).
  8. Užsakinėjant užnešimo paslaugą Klaipėdoje ar Vilniuje apie šią papildomą paslaugą būtina informuoti, kuriant užsakymą - pastabose. Taip pat perspėti vadybininką, kuris tvarkys Jūsų užsakymą. Užnešimo kaina Vilniuje ir Klaipėdoje yra sutartinė, už šią paslaugą reikės mokėti atskirai, jei užsakymą apmokėjote internetu.
  9. Pristatymo metu pirkėjas privalo pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu atsiimantis prekes asmuo neatitinka mūsų turimų duomenų apie užsakovą, arba jeigu išaiškėja, kad registracijos svetainėje metu buvo pateikti melagingi ir neatitinkantys tikrovės duomenys, arba atsiimantis prekes asmuo dar nėra sulaukęs 16 metu amžiaus ir pristatymo metu nėra įgijęs teisinio veiksnumo, mes turime teisę atsisakyti pristatyti prekes užsakovui be jokių teisinių pasekmių. Mes neatsakome už duomenų įvedimo metu padarytas klaidas ar netikslumus, todėl rekomenduojame itin kruopščiai užpildyti ir pakartotinai patikrinti savo registracijos duomenis ir prekių pristatymo adresą.
  10. UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO VĖLAVIMAS:
    1. Mes darome viską kas yra įmanoma, siekdami užtikrinti, savalaikį užsakytos ir apmokėtos prekės pristatymą. Tačiau pristatymo vėlavimo atvejai gali pasitaikyti ir dėl nuo mūsų nepriklausačių ar dėl nenumatytų aplinkybių. Nei “salna.lt”, nei mūsų nominuotas siuntėjas arba vežėjas negali visiškai pilnai užtikrinti to, kad pirkinys pasieks Jus būtent per iš anksto numatytą pristatymo laikotarpį. Taip pat mes neprisiimame atsakomybės už jokias pasekmes, kurias gali sukelti prekės pristatymas vėliau negu mūsų puslapyje nurodytas standartinis pristatymo laikotarpis. Visa nuostolių ar žalos rizika dėl prekių pristatymo datos ir laiko prisiima pirkėjas.